Wij chippen én registreren jouw kat of konijn
Bijna dagelijks vervoeren wij huisdieren zonder chip, of met een chip die niet goed geregistreerd is. Twee derde van de katten die wij vervoeren zijn niet gechipt en/ of juist geregistreerd. Veel van deze dieren belanden hierdoor onnodig in het asiel, omdat wij de eigenaar niet kunnen bereiken. De dieren ervaren hierbij onnodig veel stress.
Informatie

- Met een chip en juiste registratie herenigen wij jouw (vermiste of gewonde) dier binnen no time met jou;
- Binnenkat? Ook die vervoeren wij met grote regelmaat: speel op safe;
- Na een ongeluk is het van belang dat jij zo snel mogelijk bij de dierenarts aanwezig bent: geen chip en dus niet aanwezig betekent minimale zorg;
- Kosten: In juni GRATIS. Vanaf juli slechts €10,- per dier;
- Let op: er zijn maar een beperkt aantal beschikbare plaatsen en vol = vol;
- Het is niet mogelijk om een afspraak te verplaatsen;
- Let op: wij chippen alleen katten en konijnen
De afspraak

Wij vragen jou in de wachtkamer plaats te nemen en nemen jouw dier mee naar onze behandelkamer. Eigenaren kunnen niet mee naar de behandelkamer. Wij merken namelijk dat veel dieren meer stress laten zien met de eigenaar erbij, omdat dieren de eventuele stress van een eigenaar die de prik spannend vindt kopiëren.
Met een naald wordt de chip tussen de schouderbladen van jouw dier geplaatst. De meeste dieren voelen hier niets van. Het is meestal binnen een minuut gedaan. Dezelfde dag registreren wij het bijbehorende chipnummer met jouw gegevens in de volgende databank: www.petbase.eu.
Je ontvangt een mail met de inloggegevens. (controleer je spam)
- Locatie: Voorlandpad 2
Rij vanaf de Middenweg bij Bloemenkiosk Mokum het Voorlandpad op. Volg het bord ‘Ingang chippen’; - Contact: uitsluitend per e-mail.

De chip heeft de grootte van een rijstkorrel
Maak meteen een afspraak
Juni is vol
- Je kunt in juni nog wel terecht bij één van onze partners
- Vanaf juli kun je weer een afspraak bij ons maken voor slechts €10,- per dier
Wil je een tweede dier aanmelden, vul dan nogmaals het formulier in.
Er zijn steeds drie tijdsloten zichtbaar. Pas zodra een tijdslot ingevuld is wordt het volgende tijdslot zichtbaar, met 15:50 uur als laatste optie.
- Het is niet mogelijk om een afspraak te verplaatsen
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
Ja, ik geef
... om de dieren van Amsterdam