Gezocht!
Roosterplanner (16 uur)
Over Dierenambulance Amsterdam
Dierenambulance Amsterdam biedt 24 uur per dag en 7 dagen per week hulpverlening aan dieren in acute (medische) nood in Amsterdam en (enkele) omliggende gemeenten. Dit werk wordt gedaan door een klein team van betaalde krachten en voornamelijk door ongeveer 150 vrijwilligers. De vrijwilligers zijn werkzaam in de belangrijkste uitvoerende functies zoals dierenhulpverlener, ambulancechauffeur en meldkamercentralist. De dierenambulance staat midden in de samenleving en onze vrijwilligers komen uit alle groepen van onze bevolking.
Doel van de functie
De dierenambulance is altijd in bedrijf, het rooster moet 24/7 gevuld worden. De medewerkers van de dierenambulance kunnen zichzelf voor diensten inroosteren. De Roosterplanner werkt nauw samen met de Ondersteuner Roosterplanner die het beheer over rooster waarneemt bij afwezigheid van de Roosterplanner en vormt met de collega’s van Werving en Opleidingen de spil rond de bemensing van de diensten.
Taken en verantwoordelijkheden
- Verantwoordelijkheid dragen voor het vullen van het dagelijkse rooster;
- Aanspreekpunt voor vrijwilligers over het rooster en benaderen van vrijwilligers voor openstaande diensten;
- Het plannen op lange termijn via het vaste basisrooster;
- Anticiperen op te verwachte gaten in het rooster (o.a. door vakanties, instroom vanuit de scholing en uitstroom) en eventueel escaleren indien roosterproblemen;
- Afstemming met collega’s over o.a. de bemensing van de meldkamer en dierenambulances;
- Samenwerken en afstemmen met de ondersteuner Roosterplanner;
- Analyseren van de roosters en bemensing en op basis daarvan met de collega’s plannen ontwikkelingen voor stabiliteit in de bemensing en de roosters.
Wat we zoeken
- Je hebt minimaal MBO-denk- en werkniveau;
- Je werkt zelfstandig en doortastend en bent een teamspeler;
- Je bent bereid onregelmatige werktijden te werken (24/7 dienstverlening betekent dat ook buiten standaardkantooruren gewerkt wordt);
- Je kunt de collega’s motiveren door jouw uitstekende sociale vaardigheden en kan hierbij putten uit verschillende stijlen en instrumenten;
- Je wekt vertrouwen en handelt op professionele, integere en positieve wijze;
- Je hebt ervaring en/of affiniteit met werken met vrijwilligers;
- Je kunt goed uit de voeten met diverse applicaties zoals ons roostersysteem;
- Je hebt goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;
- Je hebt affiniteit met dierenhulpverlening of dierenwelzijn.
Wat we bieden
Een tijdelijk contract bij een CBF-erkent goed doel voor 16 uur per week. Inschaling vindt plaats in CAO Sociaal Werk en is afhankelijk van opleiding en werkervaring. De Dierenambulance biedt al zijn werknemers een ABP-pensioen. We bieden bovendien een opleiding voor Meldkamercentralist en een voor Dierenhulpverlener. Deze functies zijn in deze vorm nieuwe functies binnen de dierenambulance Amsterdam. De voortgang en resultaten zullen doorlopend worden besproken met de leidinggevende. Uiterlijk drie maanden voor het aflopen van het jaarcontract wordt er op basis van behoefte van de organisatie en functioneren van de medewerker uitsluitsel over een mogelijke verlenging gegeven.
Belangstelling
Voor nadere informatie over de organisatie raadpleeg onze website.
Voor nadere informatie over de vacatures kun je contact opnemen met Eelco Miedema.
De sollicitatie kan gericht worden aan operationeel manager Eelco Miedema via een e-mail.
(teammanager@dierenambulance-amsterdam.nl)
Wij ontvangen jouw gemotiveerde reactie en CV graag uiterlijk 13 december 2023.